بهترین خوشبوترین عطرهای مردانه دنیا

چهارشنبه 16 بهمن 1398
16:59
admin

بهترین خوشبوترین عطرهای مردانه دنیا

خوشبوترین عطر مردانه ادکلن مون بلان Legend Special Edition 2012

این ادکلن لجند اسپیکال ایدیشن جزو ادکلن مردانه خوشبو هست؛ و با بوی خنک و شیرینی که دارد کاملاً برای روزهای بهار و تابستان مناسب است.

به‌محض اولین اسپری بوی خوش نارنج، زنجبیل، پرتقال ماندارین و نعناع را حس خواهید کرد. این ادکلن خوشبو را به مردم موردعلاقه‌تان هدیه دهید و از بازخورد وی شگفت‌زده گردید!


ادکلن ژیوانچی Pour Homme Blue Label خوشبوترین عطر مردانه
عطر پور هوم بلو لیبل مردانه خوشبو تمرکز و اعتمادبه‌نفس شمارا بالا می‌برد. نت اولیه آن گریپ‌فروت و ترنج بوده و پس از گذشت مدتی بوی خوش گیاه آرتمیسا، هل، فلفل و بنفشه را حس خواهید کرد. در پایان نیز بوی سرو و خس‌خس را استشمام می‌کنید.
این ادکلن توقعاتی که از یک ادکلن خوشبو دارید را برآورده می‌سازد. پس در خرید آن تعلل نکنید.

خوشبوترین عطر مردانه ادکلن ایفوریا کلوین کلاین Euphoria Gold
ادکلن ایفوریا گلد با رایحه گرم و شیرینی که دارد گرمابخش روزهای سرد شما خواهد بود. بوی قوی و ماندگاری و طرح زیبای شیشه آن به‌علاوه برند معتبری که دارد برای فردی که این ادکلن را از شما هدیه می‌گیرد بسیار راضی‌کننده خواهد بود.
نت اولیه این ادکلن زنجبیل و لیمو است. زمان زیادی نمی‌گذرد که بوی عسل، ریحان و دارچین را حس خواهید کرد. در پایان نیز بوی مشک، جوز هندی و وانیل حس خواهد شد.


ادکلن گوچی Guilty Intense خوشبوترین عطر مردانه
گوچی اینتنس نیازی به تعریف ندارد و حتماً برایتان جای سؤال ندارد که چرا در میان لیست خوشبوترین عطرهای مردانه قرار دارد. رایحه‌ای ادکلن از اسطوخودوس، لیمو و تخم گشنیز شروع‌شده و در پایان به گیاه پاتچولی، چوب سدر ویرجینیا و عنبر می‌رسد.
بوی این ادکلن خوشبو تا مدت‌ها در مشام افرادی که در کنار شما حضور دارند خواهد ماند و هر بار در کنار فردی که این ادکلن را استفاده کرده است قرار می‌گیرند به‌شدت به یاد شما خواهند افتاد.

خوشبوترین عطر مردانه ادکلن گوچی Gucci By Gucci
ترکیبی حرفه‌ای از طراوت و اعتمادبه‌نفس را با عطر گوجی بای گوجی تجربه نمایید. در ابتدا بوی خوش ترنج، سرو و بنفشه را حس خواهید کرد. پس از گذشت مدتی بوی گل یاس و تنباکو حس خواهد شد و در پایان نیز نعناع هندی، عنبر و کندر را حس می‌کنید که مجموع این بوهای دلپذیر روز شمارا خواهند ساخت.

ادکلن پاکو رابان مدل Invictus خوشبوترین ادکلن مردانه
نوع رایحه‌ای عطر شیرین، تند و خنک آن را برای تمام فصول سال مناسب کرده است. این ادکلن که جزو خوشبوترین عطر مردانه در ایران هست در ابتدا بوی پرتقال ماندارین، آب دریا و گریپ‌فروت را برای شما تداعی خواهد کرد. با استشمام عطر اینویستوس حس بودن در ساحل اقیانوس را تجربه خواهید کرد.
دیری نمی‌پاید که بوی گل یاسمین و برگ‌بو مشام شمارا پر می‌کند. در پایان نیز عطر خوش عنبر، گیاه پاتچولی، خزه اوک موس و چوب گایاک شمارا همراهی خواهد کرد.

خوشبوترین عطر مردانه ادکلن ولنتینو Uomo Intense
این ادکلن مردانه اومو اینتینس و کاریزماتیک است و همه‌چیزی است که برای جلب کردن توجه اطرافیان به آن نیاز دارید. اگر حس کردید افراد پس از استشمام بوی این ادکلن بیشتر به حرف شما گوش می‌کنند، تعجب نکنید؛ این خاصیت این عطر خوشبو مردانه است.
نت اولیه آن پرتال ماندارین و گیاهان دریایی است. حس طراوت و تازگی!

ادکلن رالف لورن مدل Polo Supreme Oud خوشبوترین ادکلن مردانه
در عطر پلو سوپریم اود بوی خوش چوب عود، همین چیزی که برای آرامش و تمرکز در قرار های شبانه به آن نیاز دارید! زیرا پس از گذشت مدتی از نت اولیه که دارچین و فلفل صورتی هست، بوی چوب عود (آگار) را حس می‌کنید.
پس از گرفتن آرامشی منحصربه‌فرد، بوی علف وتیور و چوب گایاک مشام شمارا پر خواهد کرد.

خوشبوترین عطر مردانه ادکلن د مارلی پگاسوس Pegasus
هیجان و نشاط، همه آن چیزی است که پس از استشمام نارنج، گل آفتاب‌گردان و زیره حس خواهید کرد. گل یاسمین، بادام تلخ و اسطوخودوس هیجان شمارا تثبیت کرده و در پایان عنبر، وانیل و چوب صندل هیجان شمارا به بالاترین حد ممکن خواهند رساند.

خوشبوترین ادکلن جورجیو آرمانی Acqua Di Gio Essenza
اگر به دنبال انرژی، شادی و اعتمادبه‌نفس می‌گردید، اینادکلن اکوا دی جیو ایزینزامردانه خوشبو را به شما پیشنهاد می‌کنیم. آیا برای حس سرخوشی به چیزی بیشتر از نارنج، گریپ‌فروت و آب دریا نیاز دارید؟! پس از گذشت مدتی نیز نت‌های اولیه جای خود را به نت‌های میانی می‌دهند که عبارت‌اند از گل یاسمین، ریحان و مریم‌گلی. در پایان نیز مشکل، گیاهان دریایی، عنبر، چوب سدر، گیاه پاتچولی، علف وتیور و عنبر فلفل دردادن حس خوب به شما دست‌به‌یکی می‌کنند.
علاوه بر این‌ها میزان ماندگاری و پخش بوی این ادکلن نیز عالی است و برای شب‌های طولانی در مهمانی‌های مهم خیلی به کارتان خواهد آمد.

منبع : https://bit.ly/2QHSryb


[ بازدید : 446 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به wersa است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]