علائم کم خونی و تمام راههای درمان آن

شنبه 6 ارديبهشت 1399
14:28
admin

کم خونی چیست و چه نشانه هایی دارد؟ چگونه می توانیم کم خونی را درمان کنیم؟ در ادامه از دلایل، انواع، تشخیص و درمان های کم خونی مطلع خواهید شد.


[ بازدید : 413 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

غذاهای پخته شده را تا چه مدت می توان در یخچال نگهداری کرد ؟

شنبه 6 ارديبهشت 1399
14:21
admin

غذاهای پخته شده را تا چه مدت می توان در یخچال نگهداری کرد ؟

باقی مانده مواد غذایی نباید بیشتر از 24 ساعت در یخچال نگهداری شود و بهتر است قبل از زمان گفته شده مصرف شوند . با نگهداری بیش از 24 ساعت در یخچال ،امکان رشد میکروب فراهم می شود. به غذاهای نگهداری شده در یخچال، قبل از مصرف باید حرارت داده شود . عدم توجه به موارد ذکر شده شاید در کوتاه مدت ، مشکل خاصی ایجاد نکند اما در طولانی مدت ، افراد را دچار آلودگی های غذایی خواهد کرد .




[ بازدید : 433 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

جذب بهترآب در بدن

شنبه 30 فروردين 1399
10:05
admin

آب در زندگی انسان یک منبع مهم به شمار می رود و نوشیدن آب سالم برای بدن بسیار ضروری می باشد چرا که بیش از 70 درصد بدن انسان را آب تشکیل داده است. کاربرد آب در زندگی انسان به قدری وسیع است که در صورت نبود این منبع مهم دچار مشکلات فراوانی می شویم. نفوذ آلودگی به آب و وجود نیترات در فاضلاب های انسانی، سبب افزایش آلودگی لایه های مختلف خاک و منابع آبی بسیاری شده است که این برای سلامتی بسیار خطرناک بوده و می تواند منجر به بروز بیماری های مرگبار می شود.



[ بازدید : 386 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

پدل شیفتر سراتو

دوشنبه 11 فروردين 1399
16:27
admin

امروز می خواهیم شما را با سه مورد از اپشن هایی که توسط گروه اپشن کار ارائه می شود اشنا کنیم .لطفا تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.


[ بازدید : 403 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به wersa است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]