مرکز دندانپزشکی در جنوب تهران

سه شنبه 12 شهريور 1398
15:54
admin

مرکز دندانپزشکی در جنوب تهران ، از آن ‌جایی که دندان نقش بسیار مهمی در غذا خوردن ، صحبت کردن ، جفت شدن فک ، تنفس و همچنین زیبایی دارد ؛ خرابی دندان می‌تواند مشکلات زیادی با خود به همراه داشته باشد .

به همین علت باید به سلامتی دندان‌ها اهمیت به خصوصی داد و در صورت احساس درد و مشاهده خرابی ، آن‌ها را درمان نمود . پاتولوژی فک و صورت چیست یا پاتولوژی دهان و فک از دوره‌های تخصصی دندانپزشکی است که در آن به اتیولوژی یا سبب‌شناسی روند بیماری‌ها ، تشخیص و گزارش تغییرات میکروسکوپی در بافت‌ها و ارتباط با بیماری‌های دهان پرداخت می نمایند . دوره پاتولوژی یک مقطع تخصصی سه ساله است که پس از گذشت آن دندانپزشکان می‌توانند بورد تخصصی خود را دریافت نمایند . همچنین این دندانپزشکی اطفال در مهرآباد نیز فعالیت دارد .

رشته ی دندانپزشکی یکی از شاخه های علوم پزشکی است که به تشخیص و درمان مشکلات دهان و دندان و لثه ها خواهد پرداخت .
دوره های رشته دندانپزشکی چیست ؟
رشته ی دندانپزشکی دارای دو دوره مجزای 2 و 4 ساله می باشد که در دو سال اول دانشجو واحد های علوم پایه را باید بگذراند .
بعد از گذشت این دوره دو ساله دانشجوی دندانپزشکی وارد دوره ی تخصصی شده و دروس اختصاصی را می گذراند و در آخر به عنوان یک دندانپزشک عمومی بیماری های دهان و دندان را تشخیص خواهد داد و درمان خواهد نمود .
فرد بعد از گذراندن دوران تخصصی دندانپزشکی و گرفتن تخصص در امتحان جامعی شرکت می کند و اگر چه نمره قبولی را بدست بیاورد گواهی تحت عنوان بورد تخصصی دندانپزشکی بدست می آورد .
مرکز دندان پزشکی اطفال در جنوب تهران :
مرکز دندان پزشکی اطفال در یافت آباد را از ما بخواهید . دندانپزشکی علمی است که جراح دنداپزشک خوب باید علاوه بر بدست آوردن دانش ، علم و مهارت کافی باید هنر و مهارت این که اثری هنری مانند دندان را خلق کند را دارا باشد . ایمپلنت دندان گونه ای از پایه تیتانیومی است که با سلول های بدن سازگار است و از آن به عنوان جایگزینی مناسب و دائمی به جای یک یا چند دندانی که از دست رفته اند استفاده می گردد . ونیر کامپوزیت پوسته نازکی است که روى سطح خارجى دندان جایگزین می شود تا مشکلات ظاهرى دندان و عیوب دندان را اصلاح نماید .
مرکز دندانپزشکی کودکان در محدوده جنوب تهران :
مرکز دندانپزشکی در جنوب تهران ، مرکز دندانپزشکی کودکان در محدوده یافت آباد دارای کادری بسیار مجرب و حرفه ای است که مشکل دندان شما را به خوبی تشخیص داده و رفع می نماید . این متخصصین در واقع پزشک متخصص بیماری‌های دهان می باشند و بیماری‌هایی که داخل دهان شما ظاهر می‌شوند یا علل های داخل دهان شما درست می‌کنند را شناسایی و درمان می‌کنند .
مرکز دندانپزشکی اطفال در محدوده جنوب تهران :
مرکز دندان پزشکی اطفال در جنوب تهران ، مرکز دندانپزشکی اطفال در محدوده یافت آباد که از بهترین ها و حرفه ای ترین ها هستند و می توانید با خیالی راحت فرزندان دلبند خود را به این مرکز برده و مطعن باشید .زخم‌های دهانی ، ضایعات دهانی و تغییر رنگ‌های بافت‌های دهان به وسیله این متخصصین مورد بررسی قرار می‌گیرد . از آن‌جایی که بسیاری از علایم بیماری‌های دیگر نقاط بدن ممکن است به صورت اولیه در دهان ظاهر شوند ، این متخصصین حتی می‌توانند با تشخیص اولیه بعضی از بیماری‌ها با معاینه دهان شما ، به حفظ سلامت شما کمک نمایند .
بهترین کلینیک دندانپزشکی در جنوب تهران :
کلینیک دندانپزشکی در یافت آباد اگر که خیلی وقت است به دنبال یک کلینیک دندانپزشکی خوب در منطقه 18 هستید و پیدا نمی کنید این مرکز بسیار انتخاب خوبی است . کلینیک دندانپزشکی در جنوب تهران در محدوده هایی همانند مهرآباد ، یافت آباد ، منظقه 18 ، شهرک ولیعصر ، کوی فردوس نیز فعالیت دارد .
خدماتی که در دندانپزشکی ارائه می گردد شامل :
اصلاح طرح لبخند برای داشتن لبخندی زیبا انجام می شود .
لامینت دندان لایه ی همرنگ دندان ها می باشد ، که برای اصلاح رنگ یا اصلاح فرم به هم ریختگی دندان ها استفاده می شود .
بلیچینگ دندان یا سفید کردن دندان درمانی است که در آن بد رنگی ها و رنگدانه هایی که سبب تغییر رنگ دندان شده است و حتی بعضی بد رنگی های ژنتیکی را حل نماید و دندان هایی سفید و زیبا را برای شما به عمل می آورد .
پروتز دندان درمانی است که برای جایگزینی عضوی از بدن با شبیه مصنوعی آن انجام می شود .
درمان ریشه با هدف داشتن دندان بدون عصب زنده داخل دهان است که در کنار آن نیز در زمان خوردن درد نداشته باشیم . .
ارتودنسی با هدف مرتب کردن دندان هایی انجام می شود که به طور به هم ریخته رشد کرده اند .
دندانپزشکی کودکان به شکل کلی خدماتی که برای سلامت دهان و دندان و لثه کودکان انجام می شود .
متخصص دندانپزشکی اطفال :
کار دندانپزشکی برای کودکان و نشاندن آن‌ها روی یونیت دندانپزشکی کار آسانی نیست . متخصص دندانپزشکی اطفال شخصی است که برای انجام این کار سخت آموزش‌های کافی دیده‌است . درمان دندانپزشکی دندان‌های شیری سبب می‌شود که دندان‌های دائمی از سلامت بیشتری در مواقع و بعد از رویش برخوردار شوند . انجام درمان‌های اورتودنسی برای اطفال هم در زمینه تخصص متخصصین اطفال می‌باشد . فارغ التحصیلان این رشته در مورد درمان دندانپزشکی کودکان در اتاق عمل به وسیله بی هوشی هم آموزش های کافی دیده اند . این مرکز برای بزرگسالان نیز کلیه خدمات دندانپزشکی را دارا است .
بورد (برد) تخصصی چیست؟
متخصص های رشته های دندانپزشکی بعد از فارغ التحصیلی و گرفتن تخصص در یک امتحان جامع شرکت می کنند و با قبول شدن در امتحان دارای دانشنامه یا گواهی بورد تخصصی می شوند . طبق قوانین فعلی در ایران افرادی که بورد دارند می توانند در دانشگاه در کلاس های نظری به آموزش رشته خود به دانشجویان پرداخت نمایند .


[ بازدید : 120 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به wersa است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]