متخصص درمان ریشه دندان در غرب تهران دکتر میترا وثوقی

سه شنبه 12 شهريور 1398
15:53
admin

متخصص درمان ریشه دندان در غرب تهران دکتر میترا وثوقی ، دندان ‌پزشکی یک علم تخصصی است که سلامت دهان و دندان را همانند عضوی مهم در سلامت جسم و روح ، زیبایی و ادا کردن کلمات تامین می نماید .

همینطور به یاری این علم می‌توان بسیاری از بیماری‌ها را در مرحله های اولیه شناخت و از پیشرفت آن جلوگیری کرد .

درمان ریشه به این علت انجام می شود که دندان را هرچند بدون عصب زنده داخل دهان داشته باشیم و در کنار آن نیز در زمان خوردن درد نداشته باشیم . همچنین باقی ماندن دندان داخل دهان سبب حفظ زیبایی و ظاهر بیمار نیز می شود . درمان ریشه دندان معمولاً احتیاج به یک یا دو جلسه ملاقات با پزشک می باشد ، اما در بعضی مواقع امکان دارد به دلیل سختی کار یک جلسه دیگر نیز به دوره درمان ریشه دندان اضافه شود .
درمان ریشه زمانی لازم می شود که پزشک تشخیص دهد ناحیه نرم بافت دندان دچار عفونت شود . این عفونت منجر به پوسیدگی دندان می گردد . در این مواقع عکس رادیولوژی به وسیله ی پزشک تجویز می شود و عفونت ها و وضعیت دندان بیمار کامل بررسی می شود ، زیرا این عکس دارای اشعه ایکس می باشد و وضعیت کلی دندان و مشکلات احتمالی را نیز می توان از روی آن تشخیص داد . علائم تشکیل عفونت دهان را می توان از روی لق شدگی دندان ، درد هنگام خوردن و آشامیدن به خصوص مواد سرد و گرم و ... را تشخیص داد . کلینیک تخصصی دندانپزشکی دکتر میترا وثوقی یکی از بهترین و حرفه ای ترین کلینیک های تخصصی در غرب تهران است . دکتر میترا وثوقی متخصص جراحی و درمان ریشه دندان می باشد . کلینیک تخصصی دندانپزشکی دکتر میترا وثوقی خدماتی همچون درمان و جراحی ریشه دندان و ایمپلنت را ارائه می دهد .
متخصص درمان ریشه درغرب تهران :
متخصص درمان ریشه در صادقیه ، اگر که خیلی وقت است به دنبال یک متخصص درمان ریشه می باشید دکتر میترا وثوقی در محدوده غرب تهران پیشنهاد خوبی برای شما عزیزان می باشد .
درمان ریشه دندان در محدوده غرب تهران :
درمان ریشه دندان در محدوده غرب تهران ، از حرفه ای ترین ها و بهترین ها می باشند . با مراجعه به این مرکز به هیچ عنوان پشیمان نمی شوید . درمان ریشه به معنای خارج کردن عصب یک دندان ، تمیز کردن و شکل دادن به فضای کانال است و در آخر نیز برای جلوگیری از ورود میکروب و باکتری به عصب دندان باید دندان را پر نمایید .
دکتر متخصص درمان ریشه در غرب تهران :
دکتر متخصص درمان ریشه در غرب تهران بسیار کم می باشد که واقعا حرفه ای و مجرب باشد اما دکتر میترا وثوقی در محدوده غرب تهران از تخصصی ترین متخصص ها در زمینه درمان ریشه و جراحی ریشه است .
بهترین متخصص درمان ریشه در غرب تهران :
بهترین متخصص درمان ریشه در غرب تهران دکتر میترا وثوقی می باشد که این دکتر متخصص دارای بورد تخصصی و استاد یار دانشگاه است . با خیالی راحت به این مرکز مراجعه نمایید و مطمعن شوید که مشکلتان حل می شود .
به شکلی که عفونت دهان پیشرفت نماید ، دیگر این علائم را شاهد نیستیم ، زیرا عفونت به ریشه دندان رسیده و عصب دندان از میان می رود . پس از این مشکلات دیگری متوجه دندان می شوند، از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد : ورم لثه اطراف دندان آسیب دیده ، ترشح چرک از دندان ، ورم صورت ، درد در زمان جویدن و تیرگی دندان . درد عصب کشی دندان تقریبا زیاد است ، اما دردی که در مواقع درمان ریشه با فرد روبرو است ، کم تر از درد درمان در مواقع پر کردن دندان می باشد . اما این را هم باید در نظر داشت که امکان دارد بعد از درمان ، درد زیادی را دارا باشید .
فقط در مواقع درمان ریشه اندکی خونریزی داریم . بعد از درمان ریشه دندان حساس می شود و پس رعایت نکاتی همانند عدم جویدن مواد غذایی سفت ضروری است . برای تسکین درد داروهایی که به وسیله پزشک تجویز شده است را استفاده کنید در صورتی که درد دندان شما ادامه داشت حتما به پزشک خود مراجعه نمایید . همینطور باید توجه داشته باشید که در این دوره چند بار باید پیش پزشک رفت تا دوره درمان کامل شود . .
درد یک تجربه دردناک حسی و یکی از علل های مهم مراجعه بیماران به دندانپزشک می باشد. به همین علت شناخت جنبه های گوناگون درد ، مسیرهای انتقال ، علت های دردهای ارجاعی به دندان ها و نیز چگونگی درمان و یا نیاز به مشاوره با متخصص های گروه پزشکی برای درمان بیماران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد .
طبق یک مطالعه انجام شده در کشورمان ، بسیاری از مردم در یک فاصله زمانی کوتاه (6 ماه) از مواقعی که مورد پرسش قرار می گیرند درد دندان را تجربه کرده و حتی برای درمان آن به دندانپزشک مراجعه می نمایند . دردهای دندانی از جمله دردهای شایع سر و صورت هستند و امکان بیشتر شدن این دردها به اطراف آن ها وجود دارد .
همچنین امکان دارد که دردهای با منشا غیر دندانی به شکل درد دندان احساس شوند . به همین علت باعث می شود دندانپزشک ها باید ضمن آشنایی با انواع تظاهرهای دردهای دندانی و غیر دندانی ، با پگونگی تفکیک آن ها از یکدیگر آشنا باشند و طبق تشخیص دقیق و صحیح به درمان بیماران پرداخت نمایند . در این فصل علاوه بر مروری بر دردهای دندانی و شبه دندانی ، به دلیل بروز درد پس از درمان ، چگونگی کنترل آن و نیز توضیح دلایلی که تحت کنترل دندانپزشک بوده و رعایت آن ها می تواند از شدت درد پس از درمان کم نماید ، پرداخته می شود .
1. واژه های مهم مرتبط با درد ، انواع الیاف عصبی ، مسیرهای انتقال ، دردهای با منشأ غیردندانی
1.1 واژه شناسی و اهمیت آشنایی با گویش بیماران در هر منطقه جغرافیایی در خصوص تعریف درد
گویش و چگونگی ایجاد درد در ایجاد ارتباط میان درمان گر و بیمار بسیار پر اهمیت است .یکی از دلایلی که هر دندانپزشک باید بیاموزد ، چگونگی گویش و تفسیر درد به وسیله ساکنین محل جغرافیایی است که وی در آنجا مشغول به کار است . دندانپزشک هنگامی می می تواند به تشخیص درست برسد که بتواند به طور کامل علایم و نشانه های ذکر شده به وسیله ی بیمار را درک کرده و آن را با آموزه ها و اطلاعات خود مورد تجزیه تحلیل و ارزیابی قرار دهد . به همین علت درک گویش و واژه شناسی محل طبابت از اهمیت زیادی برخوردار است . تحقیق ها نشان داده که یکی از دلایل مهم دریافت نکردن خدمات درمانی مناسب در بعضی بیماران ممکن است ناشی از عدم ارتباط مناسب میان دندانپزشک و بیمار و نیز عدم توانایی بیمار در انتقال علایم درد خود به دندانپزشک باشد .
2٫1 آلودینیا و هیپر آلژزی
دانستن مفهوم دو واژه آلودینیا و هیپر آلژزی که به طور مکرر در متون مربوط به درد مورد استفاده قرار می گیرند از اهمیت زیادی برخوردار است .
آلودینیا در واقع کاهش آستانه درد در مقابل محرکی است که قبلا دردناک نبوده است . به عنوان مثال گاهی بیمارانی که پیش تر چنین حساسیتی نداشته اند ، از حساسیت در جویدن شکایت دارند . در چنین موقعیتی دندانپزشک باید تشخیص دهد که بیمار دچار آلودینیای مکانیکی در دندان مورد نظر شده است .

[ بازدید : 121 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به wersa است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]