نکاتی در مورد سیستم خرید پخش و باند خودرو

يکشنبه 10 شهريور 1398
16:18
admin

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، هرچند مدتی است با توجه به فناوری های جدید تولید خودرو، پیشرفت های قابل ملاحظه ای هم در سیستم صوتی و تصویری آنها صورت گرفته و ایجاد تغییر در آنها تقریبا غیراقتصادی یا غیرممکن است، اما باز هم علاقه مندان به شنیدن صدای با کیفیت و البته قدرت بالا به امکانات مالتی مدیای موجود در خودروهای مدرن بسنده نمی کنند و برای بالاتر بردن کیفیت و قدرت آنها در تلاشند؛ تلاشی که بازار گرم و پرمراجعه ای را در همه فصول سال ایجاد کرده است.


این در حالی است که در کشورمان هنوز برخی خودرو ها با ابتدایی ترین امکانات صوتی روانه بازار می شوند، بنابراین جای تعجب نیست که بازار خرید و فروش سیستم های صوتی و تصویری بسیار پررونق بوده و گروه زیادی را چه در صف خریداران و چه در بخش فروشندگان به خود مشغول کرده است.


از این رو بازار جام جم این هفته روانه مراکز خرید سیستم های صوتی و تصویری اتومبیل پایتخت کشور شده تا از چندوچون خرید یک سیستم مناسب برای خودروی شما بگوید و به قول معروف دودوتای این بازار را برای شما به چهار تا برساند. پس اگر شما هم برای این آخر هفته خود برنامه ریزی کرده اید تا روانه بازار شوید قبل از حرکت، خواندن این گزارش خالی از لطف نیست.

هدفتان از خرید چیست؟

قبل از وارد شدن به بحث اصلی یعنی معرفی سیستم های موجود در بازار لازم به یادآوری است که باید هدف و انگیزه تان را از خرید سیستم صوتی یا تصویری برای خودرو مشخص کنید تا با دیدن صدها مدل موجود در بازار دچار سردرگمی نشده و اقتصادی تصمیم بگیرید.

تجربه نشان داده بسیاری از خریدارانی که بدون برنامه روانه این بازار می شوند هنگام دیدن برندها و محصولات مختلف موجود در بازار دچار سردرگمی شده و با خریدی نامناسب روانه منزل می شوند. همین موضوع باعث شده بسرعت از خرید خود پشیمان شده و نسبت به تغییر آن اقدام کنند و این یعنی غیراقتصادی عمل کردن.


پس برای جلوگیری از این موضوع و البته کمک به حساب بانکی خودتان قبل از این که روانه مراکز خرید شوید خوب درباره هدف خودتان فکر کنید و آنچه را از سیستم صوتی و تصویری اتومبیل خود می خواهید روی کاغذ بیاورید. با این کار وقتی به فروشگاه ها مراجعه می کنید می دانید از فروشنده چه می خواهید و در گرداب تعریف و تمجیدهای وی برای فروختن محصول مورد نظرش گرفتار نمی شوید.

بودجه ای در نظر بگیرید

تنوع محصولات و لوازم جانبی صوتی و تصویری خودرو در سراسر جهان بخصوص کشوری مثل ایران بسیار بالاست و انواع و اقسام برندها در بازار خودنمایی می کنند، اما این شما هستید که قرار است مبلغی برای خرید یکی از آنها هزینه کنید پس برای این که بتوانید با بودجه ای متناسب با توان مالی خودتان بهترین گزینه را انتخاب کنید قبل از این که روانه بازار شوید بهتر است با نظری کاملا ثابت، بودجه مورد نظر خودتان را تعیین کنید و مبلغ کمی هم به عنوان مابه التفاوت انتظارات خودتان با واقعیت بازار در نظر بگیرید و به همان اندازه خرید کنید.

خوب تحقیق کنید

برای خرید سیستم های صوتی و تصویری اتومبیل عجله کردن کار عاقلانه ای نیست. بنابراین اگر قصد خرید مناسبی دارید قبل از ورود به فروشگاه ها خوب تحقیق کنید و با توجه به دو مرحله قبل یعنی بودجه و خواسته خودتان از سیستم موردنظر سعی کنید بهترین برندها و البته کارآمدترین را انتخاب کنید و با این اطلاعات روانه بازار شوید.

برای به دست آوردن این اطلاعات نیازی نیست در گرمای تابستان یا سرمای زمستان آواره کوچه و خیابان شوید یا این که از دوست و آشنا درباره سیستم صوتی خودرویشان بپرسید بلکه کافی است سری به دنیای مجازی بزنید تا با انبوهی از اطلاعات فنی و حرفه ای سیستم های صوتی مناسب برای خودروهای مختلف روبه رو شوید، هرچند در این دنیا نیز می توانید خرید کنید، اما دست نگه دارید و فقط نظاره گر باشید و اطلاعات جمع کنید. چون گاهی این نوع خریدها نیازمند صبر و حوصله است و باید محصول مورد نظرتان را از نزدیک ببینید.

از این مراحل تئوری و مقدماتی که بگذریم حالا نوبت به عمل رسیده است. به طور کلی برای جمع آوری سیستم صوتی اتومبیل ابتدا به یک دستگاه پخش کننده یا همان ضبط خودمانی نیاز داریم و پس از آن، اسپیکر یا باند می تواند قدرت دستگاه پخش کننده را برای شما به ارمغان آورد. این ابتدایی ترین سیستم صوتی است که با توجه به علاقه و بودجه مشتری می تواند با اجزایی چون آمپلی فایر، ساب وفر، تیوتر، کامپونت، میدرنج، میدبیس و... کامل تر یا حرفه ای تر شود.

منبع:yjc

[ بازدید : 111 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به wersa است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]